با شارژ بیش از 60 هزار تومان 50% از مبلغ به کیف پول شما افزوده میشود .

این کار را سریع و مشخص کنید: VFX از "مردان در سیاه: بین المللی"

[ad_1]

از آنجا که نسخه اصلی مردان در سیاه در سال 1997 منتشر شد ، مخاطبان با [زمان گلوله] در رفتار کردند. ماتریس (1999) ، احیای سینمای سه بعدی با [19459007آواتار (2009) و پیری فوتوریالیستی بازیگرانی چون رابرت داونی جونیور ، مایکل داگلاس و ساموئل ال جکسون در سراسر جهان سینمایی مارول. جروم چن ( Jumanji: Welcome to the Jungle ): "آنچه من عاشق این هستم که با گذشت زمان ، ابزارهای تولید و فناوری بسیار قدرتمند شده اند ، می توانید بیشتر تصورات خود را به روشی ترسناک انجام دهید." ) ، که با همکار دانیل کرامر (Sony Pictures Imageworks) سونی همکاری داشت ( هتل ترانسیلوانیا ) برای نظارت بر جلوه های تصویری برای آخرین پیشنهادهای حق رای دادن MiB ، مردان در سیاه: بین المللی "شما ایده های خود را بیرون خواهید کشید که فکر می کنید واقعاً سخت خواهد بود و سپس امکانات مختلف در سراسر دنیا می گویند ،" ما می توانیم این کار را انجام دهیم! "فقط از نظر تعداد ، استوارت کوچک فقط بود. 400 عکس جلوه تصویری و یک سال و نیم کار ما را انجام داد. در این فیلم ، من مجبور شدم در شش ماه 2000 عکس بگیرم! "

از هنر مفهوم تصویر 106 همراه و همراه با DNEG و گالری VFX ، صرفاً در AWN دیدن کنید!

به دلیل مقایسه اجتناب ناپذیر با گونه های بیگانه که جمعیت های مختلفی در سراسر مارول استودیو و جنگ های ستارگان حق رای دادن ، حفظ یک [] مجزا از مردان در سیاه زیبایی شناسی مهم بود. چن اعتراف می کند: "این کار سختی بود. " مردان سیاه پوست طعم خاصی به آن می دهند. اما ، شما باید آن را با انتظارات مخاطبان به دلیل طراحی پیشرفته و کار VFX که در آنجا وجود دارد ، متعادل کنید. والتر پاركس ، كه تمام فیلمهای مردان در بلك را تهیه كرده است ، اساساً ما می گوید: "این به معنای جهان ما نیست".

وتا دیجیتال ، Aaron Sims خلاق و طراح مستقل مایکل کوتس ، کتابخانه ای با صدها مفاهیم بیگانه تولید کردند ، که عنصر امضاء این است که موجودات همه به تصویر کشیده شده اند تا تلاش کنند تا خود را در جامعه زمین جمع کنند. چن می گوید: "به عنوان مثال ، ممکن است یک بیگانه یک تی شرت یا کلاه یانکی پوشیده باشد." یا ممکن است رئیس بیگانه اوباش مانند یک گانگستر لندن لباس پوشیده باشد. یا این یک تلفن بیگانه است که دارای هدفون است یا ممکن است از تلفن استفاده کند. ما همیشه سعی می کردیم آن پیچیدگی اضافی بشریت را به شما کمک کنیم تا بتوانید با بیگانگان در ارتباط باشید. "

چن توضیح می دهد: "من و من شدیداً درگیر پیروزی با طبقه سوم و اثبات بودیم. "من کشف کرده ام که گاهی اوقات در طول راه ایده های بهتری می گیرید ، بنابراین نمی توانید سرمایه گذاری زیادی در جبهه انجام دهید. ما یک شخصیت داشتیم به نام پاونی ، بیگانه شطرنج ، که توسط Imageworks و Method Studios اعدام شد. اولین نقاشی که مایکل کوتس انجام داد این بود که ما همیشه به آن برگردیم حتی اگر احتمالاً صد نقاشی نیز بعد از آن وجود داشته باشد. من توانستم از اوایل شروع به انجام تحقیقات و انیمیشن شخصیت کنم. پاونی اصلاً چنین چیزی را تغییر نداد ، عالی بود. سپس شخصیت دیگری به نام Vungus داشتم که نقشی بزرگ در گفتگو دارد. او در نهایت تغییر زیادی کرد. من یک بازیگر داشتم ، اما طراحی برای او به طور کامل منتشر نشده بود تا به پست. بنابراین ، من یک روش تولید را انتخاب کردم که می دانستم فارغ از اینکه طراحی شخصیت به پایان برسد ، چه کار خواهد کرد. "

Alessandro Ongaro ، سرپرست DNEG VFX سعی کرد تا حد ممکن از عملکرد تنظیم شده Kayvan Novak به عنوان Vungus the Ugly حفظ کند. او توضیح می دهد: "ما فرم های موجود را به صورت بالا و پایین روی صورت تقسیم می کنیم تا حدود 1000 باشد." "سپس ما سیستم عضلانی خود را در بالای انیمیشن اجرا می کردیم ، این مراقبت از کشویی پوست ، حفظ حجم و لرزش بدن بود. ما کارهایی را در تقلب انجام داده ایم تا حجم آن در لب ها حفظ شود. وقتی دهان لب ها را لمس می کند ، کمی چسبندگی در آنجا وجود دارد. بالاتر از آن شبیه سازی پارچه ای داشتیم. در همان زمان ، ما آزمایش های انیمیشن را انجام می دادیم. "

برای وونگوس ، روشنایی محیط کلاب شبانه به ویژه چالش برانگیز بود. اوگانارو یادداشت می کند: "کیوان کت و شلوار مشکی پوشیده بود که به اندازه شما می خواهید نور را جذب نکنید." ما همچنین از توپ های کرومی و خاکستری و همچنین دوربین های شاهد استفاده کردیم. بخش نورپردازی با برخی سکوهای روشنایی همراه بود که باعث روشنایی روشنایی تنظیم شده می شد. ما به مهارت تیم متکی بودیم تا شخصیت را به درستی روشن کنیم تا به نظر برسد که او در همان محیط ، با سایه ها ، چراغ های متحرک و بازتاب در چشم ها بود. "

خدمت به عنوان مخالفان مداوم در MiB Agents H (Chris Hemsworth) و M (تسا تامپسون) دوقلوها (لوران و لری بورژوایی) ، موجودات انرژی خالص هستند که می توانند در اطراف آن دستکاری کنند. اوگارو اظهار داشت: "من دو تا از هنرمندان ایده آل DNEG مستقر در لندن ، مفاهیم ، تابلوهای خلق و خوی را انجام داده ام و به این نتیجه رسیده ام که می توانم این سحابی یا اثر کهکشانی را ببینیم." "ما با مفاهیم 2D شروع کردیم و چند تخته را که به زبانی برای ظاهری نمایش داده شده بودند ، به جروم ارائه دادیم که مورد استقبال خوبی قرار گرفت. قدم بعدی که معمولاً سخت ترین قسمت آن است ، برداشتن مفاهیم 2D و قرار دادن آنها در دنیای سه بعدی بود. ما با مفهوم 2D شروع به کار کردیم و به صورت سه بعدی طراحی کردیم. ”هنگام آشکار شدن شکل واقعی آنها ، از تأثیر انحلال و صدمه دیدن با دوقلوها جلوگیری کرد. اونگارو می گوید: "تصور کنید شخصیت در حال برخورد با یک ردگیر است." وی ادامه داد: "برخورد ردیاب باعث از بین رفتن بدن می شود و این ماده سحابی مانند منتشر می شود. این مجموعه پیچیده ای بود که شامل شبیه سازی اثرات زیادی برای ساختن آن بود. »

برای تولید اثر سحابی رضایت بخش ، توسعه گسترده ای لازم بود. اوگارو اظهار داشت: "وقتی به سحابی فکر می کنید ، اولین کاری که همیشه سعی می کنید انجام دهید ، شبیه سازی سیال است." "اما شبیه سازی های سیال کار نمی کنند زیرا شما به این نتیجه رسیدید که چیزی را کنترل نکنید که قابل کنترل باشد. ما می توانیم به 100 میلیون ذره برسیم تا ظاهر را ایجاد کنیم ، زیرا مقیاس بیشتری دارند. اما ، ما باید دریابیم که چگونه نور درون عناصر گازی پراکنده می شود. ذرات از طریق زمینه های سر و صدا مورد هجوم قرار گرفتند. مزاحمت اشکال جالب [controllable] را ایجاد کرد. سرانجام ، بخش جلوه ها توانستند با تعداد ذرات پایین در هاودینی تکرار شوند تا ظاهر اصلی را بدست آورند. "

برای اثرات فرسایش بدن آنها به دوبله های دیجیتال دوقلوها نیاز بود. اونگارو می افزاید: "دوقلوها این موج را در زمین [outside the nightclub] ایجاد می کنند که از هم می شکند و یک شبیه سازی بزرگ دیگر را ایجاد می کند." وی گفت: "ما یک ماشین داشتیم که به یک ساختمان سقوط کرد ، همه اسلحه ها ، ردیاب ها و انفجارها. این شبیه سازی سنگین بود. "

اوج فیلم در یک اتاق پورتول اتفاق می افتد. چن در این باره گفت: "بحثی در مورد ظاهر تخته سنگ وجود داشت." "این چیزی است که آلفرد هیچکاک از آن استفاده می کرد" MacGuffin ". این فقط یک چیز است. بیشتر درباره آنچه اتفاق می افتد با داستان است. این نمی تواند خیلی عجیب باشد زیرا پریشان می شود. اما می خواهید مطمئن شوید که علاقه بصری کافی دارد. من فکر کردم تأثیرات بیشتر بر پایه آب از لحاظ بصری به اندازه کافی پویا خواهد بود تا شما را باور کند که سنگ فرش دروازه ای بین دو کهکشان است. "

این فیلم از سلاح ها و وسایل نقلیه آینده نگر در سراسر استفاده قابل توجهی کرده است. در یک مثال ، Agent H فرمانده یك هواپيما برای کمک به او و مأمور M می شود كه از تعقیب كنندگان فرار كنند. چن می گوید: "این کار با ترکیبی از یک دکل فیزیکی ، یک دوچرخه سه چرخه ای که در خیابان های مراکش سوار می شدند ، و یک نسخه کامل CG انجام شده است." وی گفت: "یک نبرد خیابانی در لندن وجود دارد که عوامل H و M با دوقلوها روبرو می شوند و انواع مختلفی از سلاح ها را از جاگوار خود بیرون می آورند. بسیاری از این موارد عملی است ، اما میزان واقعی اسلحه ها دیجیتالی است. »

نظارت بر تولید جلوه های بصری پیچیده و متنوع فیلم در نهایت برای چن چالش برانگیز و پاداش بخش بود. وی گفت: "نبرد مفصل کلاب شبانه در لندن ، که در آن مأمورین H و M برای اولین بار با دوقلوها روبرو می شوند ، و نبرد پیراهن در پایان ، به ویژه جالب و هیجان انگیز بودند. من امیدوارم که همه کارهای VFX انتظارات فیلمسازان را برآورده سازند. "اونگوارو موافق است ، نتیجه گیری می کند ،" [ مردان در سیاه: بین المللی برای کار بسیار عالی بود ، زیرا هرچند خواستار بودیم ، ما آزادی آزمایش را داشتیم و آمدیم. با ایده ها و راه حل ها. "

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان